fredag 5 september 2008

Veckan som gått

Veckan som har gått har varit kanonbra, läser och försöker få klar den där b-uppsatsen. Sjukt bra vecka helt enkelt, med det jag verkligen sett framemot nu
Pannkakskyrkan! Det är det roligaste jag vet i alla fall just nu. Sedan drar det också ihop sig för kulturnattsgiget. Måste bestämma låtar och hoppas att min förkylning går ur kroppen..
Låtar på listan är:
When you sleep - My bloody Valentine
Tanz wie könig david - Licht
resten får vi se.
ranumret är en överraskning, kom till Baptistkyrkan..
Mer info: kyrkan.
Fick ett jättekul erbjudande från pastorn i veckan som gick att leda gudstjänst, det vore kul så jag sa ja på stående fot.
Den 12/10 äger det rum.
Ska hinna med en hel del under helgen. bland annat chatta med tjejen.
Träffade förövrigt en vän till min mor och far som doktorerar, ska skicka in uppsatsen till Från gutabygd och Gotländskt arkiv när den är klar.

Inga kommentarer: